dijous, 30 de maig del 2013

Reciclar una capsa de fruita per fer un petit jardí.

Amb la primavera em venen ganes d'arreglar la mini terrassa que tenim, comprant plantes noves i les que ja tenia mimar-les una mica, aquesta vegada he volgut fer una cosa diferent, com m'agraden molt les plantes aromàtiques, tipus menta per tenir sempre menta fresca per fer un te a la menta o alfàbrega per posar-la a l'amanida, quina cosa millor que tenir totes aquestes plantes juntes com si fos un petit jardí i per això he reciclat una capsa de fruita que em van donar a la fruiteria per fer un petit jardí aromàtic.
Per fer aquesta manualitat necessitem:
Una capsa de fuita, i el primer que farem es pintar-la, jo he escollit el color blanc perquè en tenia  un pot a casa de pintura plàstica.
Fer diferents cors amb feltre
Enganxem a la capsa amb cola blanca els cors
Una altre opció es comprar ja fetes les decoracions de feltre:
Aquí he enganxat aquestes flors amb marietes incorporades que vaig comprar en una botiga de tot a 1 €
A la part de les nanses he posats unes cintes així queda més bonica
Per una banda de la capsa he posat els cors i per l'altre les flors, així sembla que tingui dos capses diferents ja que una setmana la posaré d,una banda i una altre setmana d'altre banda!!!

1 comentari :