dilluns, 6 de maig del 2013

Coca de poma

Desitjo que ahir hagueu tingut un bon dia de la mare, jo vaig rebre el que més m'agrada de la meva vida, els petons i abraçades de la meva nena, i a part, alguna coseta més. Com he anat molt liada últimament, per ahir vaig preparar per postres una cosa ràpida que vaig treure de la meva súper llibreta amb receptes d’aquí i d’allà, una coca de poma, que amb pocs ingredients el resultat es molt bo.
 

Ingredients:
2 ous
4 cullerades soperes d'oli
6 cullerades soperes de llet
7 cullerades soperes de sucre
8 cullerades soperes de farina
1 sobre de llevat tipus "Royal"
2 pomes

Per posar per sobre:
100 gr de sucre
1 ou
60 gr de mantega a temperatura ambient

Preescalfem el forn a 180º. Barregem amb el minipimer les 4 c. d'oli + 6 c. de llet + 7 c. de sucre + 8 c. de farina + llevat. Les pomes les tallem en grills finets. En un motllo posem una capa de massa i a sobre una capa de poma, tornem a posar una altre capa de massa i per últim una capa de poma. Batrem el 100 gr de sucre, l,ou i el 60 gr de mantega i aquesta barreja la posarem per sobre de la coca i ficarem al forn fins que estigui daurada (uns 20-30 m. aprox).

Per fer aquesta entrada he estat escoltant al grup Two Door Cinema Club, la seva música sempre em dona molts anims!!!!!
 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada