dissabte, 27 d’abril del 2013

Pa de pessic d'avellanes i poma

Durant les vacances de setmana Santa dels nens, vaig aprofitar juntament amb dos amigues a portar els nostres fills a fer un taller de cuina per nens que feia una de les nostres cuineres favorites, la Mireia Carbó!!! es una persona súper encantadora i els nens estaven encantats amb ella. Una de les receptes que van preparar es aquest deliciós pa de pessic d'avellanes i poma, que aprofitant que plovia i no ens venia de gust sortir hem tornat a fer a casa.
Ingredients:
2 pomes
100 gr d'avellanes triturades
3 ous
200 gr de mantega (jo he posat 200 ml d'oli de girasol per que sigui més lleuger)
250 gr de sucre (jo he posat sucre morè)
200 gr de farina (jo he posat farina integral)
1 sobre de llevat

Elaboració:
Preescalfem el forn a 175º-180º C. Batrem la mantega o l'oli amb el sucre fins que aconseguim una crema, afegirem el ous i removem fins que quedi una massa homogènia. Afegim a la massa la farina i el llevat en pols amb cura i removem.
Pelem i tallem a daus petits les pomes, i afegim a la massa i també afegim les avellanes triturades i removem amb cura. Fiquem la massa dins d'un motlle i fornegem durant 1 hora aprox.

La meva nena al taller de cuina, tallant la poma a daus!!!
Per fer aquesta entrada he estat escoltat música de Jamie Cullum.






Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada