dimarts, 28 de maig del 2013

Mosaic de gelatina

Aquesta recepta es de la meva companya de feina, la Montse, ella es mig Brasilera mig Catalana, i aquesta recepta es del Brasil!!! es veu que allà fan molts pastissos de colors de gelatina i no m'estanya, estan bonissin i a part son tant bonics amb tants colors!!! Haig de ser sincera i la primera vegada no en va sortir, la gelatina no va endurir, però com soc persona d'insistir ho vaig tornar a intentar i a la segona ja si, i quan ho aconsegueixes et sents tant be!!!! Montse et dedico aquesta recepta, també haig de dir que m'ha passat alguna recepta brasilera més que segur faré, petons!!!!
Ingredients:
1 paquet per fer de gelatina sabor taronja (170 gr)
1 paquet per fer de gelatina de cirera o maduixa (170 gr)
1 paquet per fer de gelatina de llimona (170 gr)
1 paquet per fer de gelatina de pinya o tutti fruti (170 gr)
700 ml d'aigua
Una llauna de llet condensada (uns 400 gr)
24 làmines de gelatina neutre/incolora (vaig posar 2 paquets de làmines de 20 gr cadascú)
150 ml d'aigua freda
1 cullerada d'essència de vainilla o la que més ens agradi

Preparació:
Primer preparar les gelatines segons les indicacions del paquet però amb 500 ml menys d'aigua. (un secret!!!  jo vaig utilitzar gelatines de sabors comprades, 2 de maduixa (200 gr), 2 de llimona (200 gr) i 2 de coca cola (200 gr) la propera vegada utilitzaré altres sabors i colors i posaré a lo millor més quantitat.
Si fem les gelatines dels paquets quan estiguin fetes segons les indicacions vesem el líquid dins de motlles quadrats tipus dels glaçons del congelador i fiquem a la nevera.
Segon pas, incorporem les 24 làmines de gelatina incolora dins de 150 ml d'aigua i la essència, després posem a escalfar la llet condensada amb els 700 ml d'aigua i quan estigui calenta es retira del foc, i incorporem l'aigua amb la gelatina incolora i removem be i deixem refredar completament. En un motlle gran combinem els trossets de gelatines de colors i després vesem la gelatina neutre amb la llet condensada i es fica a la nevera fins que s'endureixi.
Per fer aquesta entrada he estat escoltant com unes 10-12 vegades!!!! la nova cançó d,estiu per l'anunci d'Estrella Damm del grup Love of Lesbian, es genial!!!! i olora tant a estiu.........



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada