dimarts, 1 d’octubre del 2013

Tartaletes de melmelada de mores / Tartaletas de mermelada de moras

La crostata es un pastis típic italià, es una pasta brisa farcida de melmelada, normalment de cirera, albercoc o préssec. Jo he fet una versió petita d'aquest pastís o sigui crostatines, la recepta la vaig trobar per you tube d'un forner italià que les feia de melmelada de albercoc i mores. Ell feia la pasta brisa, però jo per fer-ho més fàcil vaig comprar la pasta brisa, i vaig posar la melmelada casolana de mores que tenia feta, però es pot fer amb melmelades comprades i segur que també quedem molt bones.

Ingredients:
1 làmina de pasta brisa
Melmelada de mores (ho la que més ens agradi)
Sucre glaç per decorar

Preparació:
Estenem la làmina de pasta i tallem rodones, pel mig posem una mica de melmelada i per sobre creuem dos tires de pasta. Preescalfem el forn a 180 º. Posem les crostatines a la safata del forn i enfornem uns 10-12 minuts.
Quan ja estiguin fredes espolsem per sobre sucre glaç.
Delicioses!!!

I ara la cançó!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada