dimarts, 17 de setembre del 2013

Síndria amb llimona i sal/Sandía con limón y sal

Dissabte, escoltant a la Marta Cailà al programa "Via lliure" de RAC1, va comentar que una combinació per menjar la síndria, que pot semblar una mica fastigosa, però que està molt bona, es ruixar els talls de síndria amb suc de llimona i per sobre espolsar una mica de sal. Com m'agrada provar coses noves i tenia síndria a casa ho vaig preparar per poder tastar i així veure si ens agradava o no, i haig de dir que de 3 solament em va agradar a mi!!

El sábado, escuchando a Marta Cailà en el programa "Via lliure" de RAC1, comentó que una combinación para comer la sandía, que puede parecer un poco arquerosa, pero que está muy buena, es rociar los trozos de sandía con zumo de limón y por encima echar un poco de sal. Como me gusta probar cosas nuevas y tenía sandía en la nevera lo preparé para probarlo y ver si nos gustaba o no, y tengo que decir que de 3 solamente me gustó a mi!!!


Que necessitem:
Síndria ben freda
Suc de llimona
Sal (jo vaig posar sal gruixuda)

Que necesitamos:
Sandía bien fría
Zumo de limón
Sal (yo utilizé sal gruesa)

Preparació:
Tallem la síndria, i per sobre la ruixem amb el suc de llimona i tirem una miqueta de sal. I ja està!!! Si us agrada la barreja de sabors segur que ho provareu i si voleu podeu escriure un comentari dient que us ha semblat aquesta combinació. Fins aviat!

Preparación:
Cortamos a trozos la sandía, y por encima los rociamos con el zumo de limón y un poco de sal gruesa. Y ya está!!!. Si os gustan la mezcla de sabores seguro que lo probareis y si quereis podeis escribir un comentari diciendo que os ha parecido esta combinación. Hasta pronto!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada