dimecres, 11 de setembre del 2013

Púding de pera i plàtan

Aquest desert te molt èxit a casa, ens agrada molt, es saludable perquè incorpora fruita i com utilitzem pa del dia anterior podem dir que també es econòmic o almenys serveix per reutilitzar un producte que no haurem de llençar.

Ingredients:
2 peres
2 plàtans 
120 gr del pa del dia anterior o pa dur
150 gr de sucre
400 ml de llet
4 ous
Suc d'una llimona
Caramel líquid

Preparació:
Preescalfem el forn a 180º.
Tallem la fruita a daus petits i els posem dins d'un bol i vesem per sobre el suc de llimona, d'aquesta manera no s'oxida. Al vas de la batedora posem la llet i remullem el pa dur, afegim els ous i el sucre i batrem tot be fins aconseguir una massa homogenia. Incorporem a la massa el bol de la fruita, inclòs el suc de llimona, i removem amb una cullera. Posem el caramel al fons d'un motllo allargat i vesarem a sobre la massa amb la fruita i ficarem al forn al bany Maria aproximadament una hora o quan punxem amb un escuradents i surti net.
El podem decorar amb unes rodanxes de plàtan.


6 comentaris :

  1. Muy bueno! me salió perfecto en el segundo intento, recomiendo colocar la fuente sobre la reja y no sobre la bandeja del horno, una muy bonita sorpresa para quien llega a casa y lo encuentra sobre la mesa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu comentario.Este postre siempre es una grata sorpresa en casa tanto para grandes como para pequeños

      Elimina
  2. Es un postre muy fácil de hacer y muy saludable con el que quedas muy bien. Lo preparé para llevar a casa de unos amigos y les encantó.
    Estoy deseando volverlo a preparar. Lo que mas me ha gustado es que no es nada empalagoso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si es un postre con el que quedas siempre bien si lo llevas como postre para alguna celebración.

      Elimina
  3. me ha encantado la mezcla de las frutas y la textura. Es un postre muy rico y fácil de preparar. A mi familia le ha gustado mucho. La próxima vez que lo prepare intentaré poner algunas pasas para darle un toque diferente.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegro que te haya gustado esta receta y me parece muy bien que la proxima vez que lo hagas le pongas el toque de las pasas seguro que estarà buenisimo.

      Elimina