diumenge, 1 de setembre del 2013

Pastís de mango

El mango es una fruita que a la cuina dóna molt de joc, tant per plats salats com dolços, aquesta vegada he fet un pastís de mango d'una recepta del meu súper llibre de "500 pasteles" de Susannah Blake, on el sabor del mango li dona un toc exòtic.
Ingredients:
125 gr de sucre (jo vaig posar sucre morè)
125 gr de mantega (jo vaig posar 125 ml d'oli de girasol)
La pell finament ratllada d'una llimona
80 gr de farina
2 ous
1 sobre de llevat
1 mango gran tallat a trossets

Preparació:
Preescalfar el forn a 180º, engreixar amb mantega un motlle circular, a continuació espolsar a sobre de la base sucre i col·locar a sobre els trossets de mango.
Batre la mantega i el sucre fins que la barreja quedi cremosa i homogènia, incorporar sense deixar de remenar la ratlladura de la pell de llimona i els ous d'un a un. Tamisar la farina i el llevat i remoure be fins que estigui tot be barrejat.
Vesar la massa sobre els trossets de mango que hem possats abans sobre el motlle i fornegem uns 20-25 minuts, fins que un escuradents quan punxem el centre surti net.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada