dijous, 21 de març del 2013

IDEES PER COMPARTIR. Posa una noteta a la teva vida!!!

Com sempre, dels petits de casa hem d'aprendre, avui la nostra filla ens ha deixat a cadascun una noteta a la tauleta de nit, ella això ho fa molt sovint, i per nosaltres aquestes notes, son trossets de felicitat, les guardem totes en una carpeta com veritables tresors, i ella com es normal també reclama les seves notetes i encara que jo estigui molt cansada, a vegades inclús ja estic ficada al llit i penso, la nota!!!! i m'aixeco per fer-li. Per mi la felicitat es això, no cal grans coses si no simplement una noteta d'estimació, i ja t'alegren tot el dia!!! Us animo a que alguna vegada deixeu alguna nota de sentiments als vostres fills, parella, amics...... el temps passa tant ràpid que ens oblidem de les coses que de veritat son importants. 
Les notetes que ens va deixar aquest mati la nostre nena!!!!!!
Altres notes que ens ha deixat!! A que son una monada!!!!

Una de les notetes que jo li he fet!!

Aquesta es la que li posaré aquesta nit!!!!

1 comentari :

  1. Molt bona idea i molt bon record per guardar dels nens, que creixen tan rapid! Si que aquesta idea es de les petites coses que ens fa feliços, que ens fa especials. Ja saps que despres de llegor-te li vaig posar una nota al Gabriel divendres. Estava tant sorpres que em va preguntar si la nota era meva i em va donar les gracies. El primer dia de cole li poso una altra ��

    ResponElimina