divendres, 22 de març del 2013

Coquetes de vidre.

Tenia aquesta recepta fa molt de temps, i no m'enrecordo on la vaig trobar, i com no paro de veure que venen coques de vidre a totes les pastisseries i forns, he pensat, vinga animat!! i prova de fer-les tu a casa, i ja veureu que la recepta que us passo es tan senzilla que les farem molt sovint i estan per llepar-se els dits!!!
Ingredients:
Un paquet de massa per fer crestes ("empanadillas) tipus "La cocinera"
Oli d'oliva
Sucre (jo he posat sucre morè)
Pinyons, o els fruits secs que tinguem a casa, jo he triturat una barreja d'avellanes, ametlles i anacards
Licor d'anís

Recepta:
Col·locar la massa de les crestes a la safata del forn on haurem col·locat primer paper de forn, i les pintem amb l'oli amb un pinzell especial o amb els dits, espolsem sucre per sobre i per últim posem per sobre també, el fruits secs (els premem una mica per que s'enganxin be a la massa). Introduïm la safata al forn (que haurem preescalfat a 180º), i les fornejarem uns 5-8 minuts controlant bastant ja que es fan molt ràpid i es poden cremar, quan les traiem, quan encara estan calentes, les pintem amb l'anís, i ja està!!! Com veieu no us he enganyat son molt fàcils de fer.


M'agrada molt escoltar música quan estic cuinant, la barreja de cuina-música es fantàstica, i per fer les coquetes de vidre li ha tocat el torn a Boccherini.


1 comentari :

  1. Bueno, això ja és la bomba!! Amb música i tot!!

    La recepte molt fàcil. La provaré!!!

    FRASE DEL DIA: El packaging és fonamental!!! M'encanta! :)

    ResponElimina