divendres, 29 de novembre del 2013

Fotos d'amistat per l'arbre de Nadal

Aquesta idea es de la meva estimada companya de feina, Montse, que ha estat molt generosa i l,ha compartit amb mi!!! Es la sorpresa que ja vaig avançar al facebook que estava preparant per la meva filla. Es una idea genial i molt original, que consisteix en penjar fotos personals a l'arbre de Nadal. He retallat unes cartolines blanques como si fos boles de Nadal, on he enganxat fotos dels seus amics amb ella i aquest serà el primer regal que tindrà al calendari d'advent, tinc ganes de veure-li la cara quant obri el regal!!!
Que necessitem i com ho fem?
Cartolina blanca
Estisores normal
Estisores de formes
Pegament
Pinzell
Cinta per penjar la foto
Tela i cinta fina daurada per fer llacets
Un perforador (jo he utilitzar un d'estel)
Purpurina
Vernís fixajor

Amb les tisores normal tallem la cartolina blanca de forma rodona i li enganxarem la foto, que li haurem tallat els voltants amb les estisores de formes. Amb un pinzell apliquem per la part que queda de cartolina sense foto vernís i tirem per sobre purpurina del color que més us agradi. Fem un llacets amb un rectangle petit de tela i pel mig el lliguem amb la cinta fina daurada (també els podeu comprar ja fets) i l'enganxem amb pegament per la part de sota i a la part de dalt fem un forat (jo l',he fet amb forma d'estel) i on passarem la cinta per poder penjar la foto.




2 comentaris :

  1. Hola, sóc la Bruna, que és súper guai la manualitat de fotos d'amistat per l'arbre i la farem. Em sap greu que no puguem veure les fotos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Bruna, estic molt contenta que t,agradi aquesta manualitat i que la fareu a casa, us ho passareu genial.

      Elimina