dilluns, 26 de novembre del 2012

IDEA ANTI CRISIS PER NADAL/ IDEA ANTI CRISIS PARA NAVIDAD

Decoracions de l'arbre de Nadal.
No esteu farts de posar sempre les mateixes decoracions a l'arbre de Nadal? pues jo si, concretament a mi el que em passa, es que quan entres a les botigues em torno boja mirant totes les coses tan mones que venen per decorar l'arbre, ho compraria tot!!!! però es clar, a part de que suposa una despesa, també penso, "però si tinc un munt de coses, que faig amb totes les coses que tinc?" i em sap greu llençar-les, per això he tingut la idea de fer, INTERCANVI DE DECORACIONS D'ARBRE DE NADAL, li he comentat la idea a un grupet de mares del cole de la meva filla, i els ha sembla molt bé, hem quedat un dia i cadascuna portarà una bossa de decoracions per intercanviar. Jo els he demanat si tenen cosetes platejades i blanques, a la meva filla li fa gracia que sigui d'aquests dos colors i jo tinc moltes coses vermelles i liles per deixar. Estic impacient per veure com va aquest intercanvi, ja que si te bons resultats, segur que repetirem!!!! animeu-vos a fer el mateix i em faria il·lusió que ho comentéssiu. També una forma original de decorar l'arbre es fer nosaltres mateixos les decoracions, ja tinc unes quantes idees al cap, que espero explicar ben aviat!!!!!
L'intercanvi ha anat molt bé, jo he portat per repartir una bossa plena de boles liles, boles en forma de cor vermelles i unes quantes coses més. La meva amiga Dolors m'ha portat aquestes boles platejades que em van molt be, gracies Dolors!!!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada