dimarts, 16 d’octubre del 2012

Racó de manualitats. Fer un ram de tardor

La Tardor, trobo que es una estació preciosa, sobretot si anem a passejar per la muntanya ja que a les ciutats casi no  ens adonem del canvi tant fantàstic que te la natura. Aprofitant que la meva filla Noa havia de portar a classe fulles amb colors  típics de la tardor, vam aprofitar el cap de setmana per caminar pels voltants de Camprodon per recopilar tot tipus de fulles, branques, pinyes, castanyes... ens ho vam passar genial!!!! Després de dos hores, portaven les bosses plenes. El mes fàcil era deixar tot tal qual, dins de la bossa, però vaig pensar que no costa res fer alguna cosa mes mona. Per tant us proposo, si els vostres fills també han de portar fulles de tardor al cole, fer uns rams amb el que heu trobat per la muntanya. Solament necessiteu corda o cinta per embolicar regals. Vaig fer un ram mes gran amb branques de diferents tipus d'arbres, els vaig lligar i vaig lligar també amb corda unes quantes pinyes i després vaig fer petits rams amb les fulles de diferents tonalitats. Com veieu van quedar bastant macos, fins hi tot la Noa m´ha comentat que la professora els ha posat de decoració per la classe!!! Espero que us animeu, es super fàcil.



2 comentaris :

  1. Nena, què t'he de dir? Que m'encanta el teu blog!!! No sé si seré capaç de fer alguna cosa tan bonica com les teves però segur que ho intentaré!!! Molts petons i ànims amb el blog! Espero moltes coses més!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa, gracies pel teu comentari, em dona anims!!! ets un amor

      Elimina