dissabte, 28 de juny del 2014

Capsa per guardar mocadors/caja para guardar pañuelos

No se si us passa com a mi, m,encanten els mocadors de coll i tinc molts, però el meu problema es tenir-los a mà i be ordenats per quan els necessito. Per solucionar això he transformat una capsa de fruita en una capsa per guardar mocadors, amb pocs materials ens queda una capsa decorativa i pràctica per guardar-los.

No se si os pasa como a mi, me encantan los pañuelos de cuello y tengo muchos pero mi problema es tenerlos a mano y bien ordenados para cuando los necesito. Para solucionar esto he transformado una caja de frutas en una caja para guardar pañuelos, con pocos materiales hacemos una caja decorativa y prática para guardarlos.


Que necessitem:
Que necesitamos:
1.- Una capsa de fruita/ una caja de fruta
2.- Pintura acrílica
3.- Un pinzell/  Un pincel
4.- Puntilles (jo vaig comprar unes de plàstic i autoadhesives)
Puntillas (jo compré unas de plàstico y autoadhesivas)
5.- Adhesius rodons/adhesivos
Pintem la capsa/ pintamos la caja
Una vegada seca la pintura enganxem els adhesiu blancs rodons i la puntilla.
Una vez seca la pintura enganchamos los adhesivos blancos redondos y la puntilla

Ja tenim llesta la capsa per guardar els mocadors.
Ya tenemos lista la caja para guardar los pañuelos.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada